Canal de comunicació amb l'ajuntament

Necessites informació? Disposem de diversos canals d'atenció ciutadana.

 Atenció presencial i telefònicament

Atenció digital

  • Podeu enviar un a vilanovas@diba.cat.
  • Disposeudel formulari de contacte a la web
  • En el cas de queixes o suggeriments podeu omplir el formulari específic que trobareu al següent enllaç

Queixes i suggeriments

Durant l’any 2019 se’ns ha comunicat diverses queixes :

Referent a l’entrada l’aparcament de l’Àrea d’autocaravanes de Ca la Marta que es van resoldre amb una actuació per part del Consorci de l'espai Natural Guilleries Savassona de reparació del formigonat per millorar l’accessibilitat sobretot de les caravanes més grans podeu trobar més informació link

Referent a les pedres de la Plaça Major que algunes estaven desenganxades i  que també es va reparar.

Referent a diversos desperfectes del mobiliari urbà com papereres i bancs que es va procedir al canvi o la reparació depenen del cas.

Darrera actualització: 06.03.2020 | 10:35
Darrera actualització: 06.03.2020 | 10:35