Reclamació a l'oficina municipal d'informació i defensa del consumidor

Quin cost té:

Sense cost

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona interessada

Cal aportar:

  • Full de reclamació ( descarregar )

    Degudament complimentat

  • Documentació justificativa necessària

Canals de tramitació:

  • Presencial

    S'haurà de facilitar el model específic de comunicació de dades a enviar, subministrat des de l’OAC o que us podeu baixar d'aquesta pàgina. Aquest imprès haurà de contenir les dades de la persona que reclama i de l’empresa o persona contra la qual es presenta reclamació. A l'Oficina Mòbil els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge, i garanties de productes, compra i lloguer d'habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles , serveis post-venda, compres fora d'establiment, serveis turístics, etc. Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar.

Adreça:

• A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, OAC (NOMÉS TRAMESA DE DADES). • A l’Oficina Mòbil de la Diputació (consulteu dates de la propera visita prevista a l’OAC).

Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)

Passeig de Verdaguer, 7 - 08519 Vilanova de Sau - Barcelona
Telèfon: 93 884 70 06
Fax: 93 884 71 06
Correu electrònic: vilanovas@diba.cat
Horari:  
Matins: de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00h
Tardes: dilluns alterns de 17.00h a 21.00h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 27.11.2018 | 09:03