Servei de suport a la tramitació electrònica

Divendres, 5 de juny de 2020 a les 00:00

Donada la situació actual de pandemia per COVID-19 s’està promovent l’atenció telemàtica en les diferents administracions.

Realitzar tràmits de forma telemàtica exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i d’altres habilitats que poden resultar confuses. Per això s'ha creat aquest servei amb l’objectiu de donar suport a la ciutadania en la realització de tràmits de forma telemàtica.

El servei va dirigit a famílies, empreses i autònoms. S'atendran consultes relacionades amb la tramitació de:

  • Presentació de sol·licituds.
  • Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...).
  • Creació i presentació de factures.
  • Accés a notificacions electròniques.
  • Verificació de documents.
  • Signatura electrònica de documents.

Es prestarà del 8 de juny al 24 de juliol.

☎ 934.020.606.      📧 tramits@diba.cat                                                                                                                                                                            

Horaris: del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18h.                                                      del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h.

Darrera actualització: 05.06.2020 | 12:37