Canvi de residència dins el municipi al Padró Habitants.
S’ha de sol·licitar a l’Ajuntament per tal de fer la modificació i la seva tramitació serà immediata a partir de la recepció i validació de la documentació necessària.
Quin cost té:
Sense cost
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona major d’edat que estigui empadronada al municipi.
Cal aportar:
- Sol·licitud o sol·licitud col·lectiva indicant modificacions o canvi de domicili.
- DNI, Passaport o permís de conduir del sol·licitant.
- Estrangers de la Comunitat Europea:
Targeta d’estranger, passaport o document d’identitat del país.
- Estrangers d’altres països:
Passaport o permís de residència.
- Menors d’edats casats:
A més, llibre de família
- Autorització signada per l'interessat:
Si el sol·licitant actua en nom d'una altra persona.
- Fotocòpia del DNI del interessat:
Si el sol·licitant actua en nom d'una altra persona.
- Escriptura de propietat o compra venda on consti la persona sol·licitant.
- Contracte d'arrendament vigent on consti la persona sol·licitant.
- Contracte de subministrament de serveis on consti la persona sol·licitant.
- Si a l’habitatge ja hi ha alguna persona empadronada:
És necessari aportar l’autorització i la fotocòpia del DNI d’un dels residents majors d’edat, les altes s’inclouran en el mateix full.
- Si a l’habitatge no hi ha ningú empadronat:
Si a l’habitatge no hi ha ningú empadronat i no és pot aportar escriptura de propietat, contracte de lloguer, contracte o rebut expedit per companyia subministradora, cèdula d’habitabilitat o si van a nom d’una altra persona es pot aportar Autorització propietari o arrendatari.
Canals de tramitació:
- Telemàticament
S'ha de sol.licitar i la seva tramitació serà a partir de la recepció i validació de la documentació necessària adjuntada.
Tramitar ara - Presencial
Presentant la sol.licitud junt amb la resta de documentació necessària