Finalitzades les obres de la planta fotovoltaica
Dimecres, 27 de maig de 2026
S'informa a la ciutadania que s'han acabat les obres de la planta fotovoltaica de 100kw situada a la teulada del pavelló.
Aquesta permetrà fer autoconsum compartit amb la Comunitat Energètica del poble.
L'actuació s'ha portat a terme gràcies al suport de la Diputació de Barcelona.
Les persones interessades en participar en el repartiment d'energia posar-se en contacte amb la Cooperativa Cama-rojos
www.cama-rojos.cat
Telf. +34 722 43 78 83
https://chat.whatsapp.com/EYyS6ky3xfED5edMITMFOU