Finalitzades les obres de la planta fotovoltaica

Dimecres, 27 de maig de 2026

S'informa a la ciutadania que s'han acabat les obres de la planta fotovoltaica de 100kw situada a la teulada del pavelló.

Aquesta permetrà fer autoconsum compartit amb la Comunitat Energètica del poble.

L'actuació s'ha portat a terme gràcies al suport de la Diputació de Barcelona.

Les persones interessades en participar en el repartiment d'energia posar-se en contacte amb la Cooperativa Cama-rojos
www.cama-rojos.cat
Telf. +34 722 43 78 83
https://chat.whatsapp.com/EYyS6ky3xfED5edMITMFOU

Darrera actualització: 29.05.2026 | 08:08