Servei especial per resoldre dubtes sobre tramitació electrònica

Divendres, 26 de juny de 2020 a les 00:00

Aquest és un servei de la Diputació de Barcelona amb la finalitat de no deixar ningú enrere en la tramitació electrónica. Si teniu de fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, utilitzeu aquest servei.

Aquest és un servei de la Diputació de Barcelona amb la finalitat de no deixar ningú enrere en la tramitació electrónica. Si teniu de fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, utilitzeu aquest servei.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat, recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica.

La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts veïns i veïnes no tenen assolits.

Donar-vos suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari pels ajuntaments SeTDIBA.
Els destinataris del servei sou els veïns i veïnes (particulars, empreses, entitats,...).

En resum, si us cal fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, feu servir aquest servei.


COM PUC FER SERVIR AQUEST SERVEI?
-Trucant al 93 402 06 06. Horari: del 8 de juny al 17 de juliol, de 9 a 18h. Del 20 al 24 de juliol, de 9 a 14h.
o bé,
-Enviant un correu electrònic a tramits@diba.cat , explicant molt breument el dubte i deixant les vostres dades de contacte, sobretot un telèfon.
-Omplint aquest formulari, i us trucaran.


HORARI D'ATENCIÓ:
-del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h 
-del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h 


QUIN TIPUS DE CONSULTES RESOL AQUEST SERVEI?
Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’Ajuntament:

  • Presentació de sol·licituds.
  • Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)
  • Creació i presentació de factures.
  • Accés a notificacions electròniques.
  • Verificació de documents.
  • Signatura electrònica de documents. 


ES TRACTA D'UN SERVEI PERMANENT?
NO, es tracta d’un servei extraordinari que es presta del 8 de juny al 24 de juliol.

 

Darrera actualització: 26.06.2020 | 12:53

Imatges

Suport tràmits DIBA